miercuri, 6 iunie 2012

Cartea nr12

Cartea nr 12 "Les amis de Martine, allo docteur!"

In carticica sunt prezentate cateva istorioare scurte, cuprinzand cele mai intalnite accidente ale copilariei.
Ce este de facut? apelam doctorul. 
Doctorul vine acasa ori se merge la spital, depinde de gravitatea accidentului, luam medicamente, avem pansament...etc
Este utila aceasta carticica (din punctul meu de vedere :D) pentru ca prezinta copiilor cele mai intlnite accidente ce se pot intampla din joaca, ce se face in cazul unui accident si cum sa ne ferim de ele.

Activitati: - am realizat o boneta de doctor;
- am invatat ce sa facem in cazul unui accident ( in cazul lui Alice, sa ceara ajutor unui adult);
- ne-am jucat de-a dr : am consultat pacienti si am invatat cum se pune o atela.









2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa joaca voastra! carticelele cu Martine sunt superbe, chiar am rasfoit una ieri la Centrul Cultural Francez, dar mi s-a parut inca prea grea, ca si franceza, pentru fetita mea. Inca citim carti cu poze multe si text putin, in franceza.
    Am vazut ca cititi mult in franceza. Locuiti in Ro? sau intr-o tara francofona? :) Ma bucur ca v-am gasit blogul, imi plac mult activitatile voastre!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de vizita si de comentariu Adina.
    Noi locuim in Belgia, in Bruxelles, aici se vorbeste franceza.
    Alice e nascuta aici, deci franceza e pe primul loc :).
    Fac tot posibilul sa invete si limba romana...nu stiu daca ii va folosi sau nu, dar, noi toti, inclusiv Alice. suntem de nationalitate romani.
    La noi e mai greu sa cumpar cartile in romana :D

    RăspundețiȘtergere