vineri, 15 iunie 2012

Cartea nr 16

Cartea nr. 16  "Princesse Parfaite - Zoe adore se moquer"

In aceasta carte ne este prezentata o fetita pe nume Zoe, care nu pierde nici o ocazie sa rada de ceilalti.  Ha, Ha :D
De exeplu ii ia suzeta fratiorului si il sperie cu monstri. rade de bubita de pe nas a colegei sale, rade de baietelul Albert care a cazut jos, etc.
 Cateodata insa, Zoe se comporta exact ca o printesa adevarata. Il linisteste seara pe fratiorul sau si ii da acestuia jucaria sa de plus, ia apararea prietenilor sai, ajuta un baietel sa se imbrace. etc
Asta pana intr-o zi cand Zoe a mers la plaja cu ochelarii de soare si ia ramas urma  pe fata :D. Copiii au ras cu totii de ea si ii spuneau ba ca seamana cu o rosie, ba ca ar fi o capsunica...Atunci Zoe a inteles care este diferenta dintre a glumi si a fi uracios cu ceilalti.

Concluziile trase - sa ne purtam frumos cu copiii si ca putem glumi, dar sa nu fim uraciosi sa radem de neputinta unuia sau de bubita altuia.

De cand am citit acesta carticica, cand o vad pe Alice ca se comporta urat cu fratiorul sau o intreb: - acum ce esti? o fetita buna sau o fetita rea?
Imediat isi da seama, recunoaste comportamentul nepotrivit si incearca sa remedieze situatia. cateodata nu stie ce sa faca si ii mai sugerez eu cate ceva...:) totul e normal :P
Activitati: - prima data ne-am apucat de decorat o micuta ghirlanda de 4 fetite facuta de mami.
Am luat un carton, l-am pliat in 4, am desenat conturul unei fetite si am taiat de-a lungul conturului avand grija ca la manute sa nu tai de tot pentru a ramane fetitele  unite.
- a desenat fetitele, le-am facut par din ata si hainute din niste haine vechi

A doua zi a cerut  sa o facem pe Zoe
Inscriem aceasta papusica in provocarea nr 5 de pe provocari verzi si va invitam sa vizitati acest blog plin de idei minunate.

- din rola de la hartia igienica si un ghem de hartie igienica a luat nastere Zoe.
Am taia putin din rola ca sa ii dau o forma conica, am lipit ghemotocul de hartie pe post de cap, am luat o fasie de material si am lipit rochita, dintr-o bucatica de carton am facut manutele, iar pe cap i-am adaugat ata pentru par.
Foarte simplu de facut si foarte distractiv :)




 papusica Zoe


confectionare ghirlanda de fetite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu