miercuri, 20 iunie 2012

Cartea nr 20

cartea nr 20 "Ferma"

De fapt am combinat mai multe carti si activitati pe aceeasi tema.

Activitati: - am adunat tot felul de animalute si i-am spus lui Alice, ca trebuie sa duca animalele care locuiesc la ferma acasa pentru ca s-au ratacit printre animalele salbatice.
Incet, incet a adunat toate animalele domestice si le-a pus in siguranta la ferma :D
Recunosc, ca desi nu ma asteptam, Alice s-a mai incurcat pe ici colo :-\ .
Nu credeam ca se va incurca pentru ca noi avem deja destul de multe vizite la ferma si zoo, in plus carticelele care nu sunt tocmai noi....
Dar  e necesar din cand in cand sa mai facem cate o recapitulare :) 
- am lipit colante pe carticica;
- la sfarsit a facut un puzzle.
- o discutie mica despre cresterea acestor animale domenstice, ce produse avem de la aceste animale.





 

Un comentariu:

  1. oooo ce ferma draguta!!! Am avut si eu una dar erau animalele micute micute... ce vremuri faine:D

    RăspundețiȘtergere