vineri, 29 iunie 2012

Cartea nr 28

Cartea nr 28 "Mica sirena"

Povestea unei sirene ce era interesata de lumea oamenilor, primeste la aniversarea a 15 ani, permisiunea de a se ridica la suprafata apei. Astfel intr-o zi,  mica sirena, il salveaza pe print de la inec si se indragosteste de el. Pentru a ajunge in preajma printului, mica sirena merge la vrajitoarea marii pentru a cere ajutor. Vrajitoarea ii promite ajutor in schimbul frumosului sau glas. Mica sirena ajunge astfel pe tarm, se intalneste cu printul si ramane la palat, dar... muta. Glasul avea sa ii revina in momentul in care printul ar fi cerut-o de sotie.

Am invatat astfel din aceasta poveste ca in viata uneori trebuie sa renunti la ceva pretios, sa faci alegeri cruciale ce iti vor schimba definitiv viata....asa cum mami si tati au ales sa parasesca ( cu greu) Romania pentru a putea intemeia si intretine o familie si au renuntat astfel la familiile lor, locurile natale si prietenii din copilarie :(((
Activitate - am realizat o coada de peste :D
Alice isi doreste Barbie sirena si deocamdata nu i-am cumparat-o. Deci am luat-o pe Barbie un carton alb din care am facut un cornet, am bagat-o pe Barbie, am masurat, taiat si lipit cornetul.
Apoi am pus-o pe Alice sa coloreze un alt carton cu acril roz iar la sfarsit am dat cu 2 tipuri de sclipici. Dupa ce s-a uscat cartonul, am taiat cu foarfecul ondulat fasii pentru a face solzii.
Am lipit solzii pe codita.
A iesit ffff frumoasa, mult mai frumoasa decat in poze, e in degrade si straluceste ff frumos. Alice s-a jucat tot restul zilei cu mica sirena si a luat-o in pat la culcare.




3 comentarii:

  1. Este cu siguranta cea mai frumoasa sirena pe care am vazut-o:D

    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Am admirat mult activitatile voastre la maraton! Felicitari!
    Esti de acord sa te adaug in blogrol pe Caiet pentru casa mea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca au placut activitatile noastre.
    Sigur ma poti adauga :)Tocmai am admirat blogul tau, Felicitari!

    RăspundețiȘtergere