vineri, 29 iunie 2012

Cartea nr 26

Cartea nr 26  din "Contes celebres (les contes classiques de Perrault et d'Andersen)" povestea "Les roi des grenouilles"

Povestea e despre un print transformat in broasca de o vrajitoare si blestemat sa traiasca astfel pana cand o printesa ii va da voie sa manance din farfuria ei, sa bea apa din acelasi pahar, sa doarma in acelasi pat.
Iata ca intr-o zi, o printesa scapa mingea sa favorita in fantana broscutei. Broscuta ii spune ca ii va aduce mingea daca ii va indeplini cele 3 dorinte. Printesa, fara sa stea prea mult pe ganduri, promite broscutei ca va face tot ce i se cere.
Cand se vede cu mingea in mana, printesa goneste spre castel fara macar sa spuna multumesc broscutei.
Broscuta ajunge la castel si cere sa fie lasata inautru pentru ca asa a spus printesa.
Astfel a aflat imparatul de patania printesei si a dojenit-o pentru ca nu isi respecta promisiunile.
Printesa nu are incotro si lasa broscuta alaturi de ea la masa si chiar in patul sau.
In cele din urma vraja se rupe si in locul broscutei apare un print frumos...bla bla :)

Concluzie: sa ne respectam promisiunile.
Activitate: am realizat impreuna o felicitare cu broscuta.
Am decupat 3 cercuri de marimi diferite (cap, trunchi, burtica) 2 ovaluri si 2inimi pentru piciore si ochii.
Am facut broscuta separat fara sa o lipesc, i-am aratat-o lui Alice si i-am spus ca trebuie sa o lipeasca pe carton.
Am mai corectat putin pe la picioare, in rest a facut foarte bine.

p.s   am decupat cartonul dintr-o coperta de carte de colorat veche si pentru ca are puncte Alice a spus ca broscuta are si ea varicela :))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu