joi, 7 iunie 2012

Cartea nr 13

Cartea nr 13 "Pisicile aristocrate"

Dupa ce am citit carticica, am discutat despre pisicuti :), despre purtarile alese ale ducesei, de educatia ce o transmite copiilor sai si binenteles despre majordomul Edgar...

Concluziile: - purtandu-ne frumos avem doar de castigat;
                 - daca ne dorim ceva in viata, trebuie sa luptam, sa muncim, sa castigam acel ceva, sa nu asteptam si sa speram ca ne va veni gratis.

Activitati: - am facut cateva joculete cu pisicile aristocrate - gaseste drumul (labirint), gaseste pisicutii ascunsi.

              -  am realizat impreuna o frumoasa pisicuta portocalie - Toulouse, din margelute tubulare.
Sincer, nu credeam ca va avea rabdare sa insire margelutele :D ( Alice le-a pus doar pe cele portocalii) m-am inselat...dupa ce am terminat prima pisicuta mai voia una :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu