miercuri, 20 iunie 2012

Cartea nr 21

Cartea nr. 21 din seria "Invat sa citesc" -  "Soldatelul de plumb"

O poveste trista, caruia i-am schimbat un pic finalul pentru a fi "happy end"
Finalul meu suna cam asa:  copilul a aruncat soldatelul in foc, iar o boare de vant a aruncat-o si pe frumoasa balerina. Copilul si-a dat seama ca a pierdut pentru totdeauna jucariile, a inceput sa planga si sa regrete amarnic ce facuse. In acel moment a aparut o zana cu o bagheta fermecata in forma de inima si a salvat cele doua jucarii din foc.
Astfel am invatat din aceasta poveste ca trebuie sa avem grija de jucariile noastre. Daca nu, s-ar putea sa le pierdem pentru totdeauna.

Activitati: 
- o bagheta in forma de inima decorata cu paiete
- am facut impreuna un soldatel din plastilina
- Alice a facut singurica o barca din hartie. Fara nici un ajutor. De fapt am facut in acelasi timp amandoua. Am rugat-o sa se uite la mine si sa faca exact ce fac eu. Deci ne-am ales cu 2 barcute.
- la sfarsit a vrut sa facem si un soricel.
(Pentru ca Alice are varicela :(( stam in casa si ne jucam).





Alice a reparat piciorusul soldatelului :D


Un comentariu:

  1. Vai ce frumos ai schimbat sfarsitul povestii!!! Imi place mult de tot! :D
    Multa sanatate draga Alice si spor la joaca:D (va jucati tare tare frumos!!)

    RăspundețiȘtergere