marți, 5 iunie 2012

Cartea nr 11

P9 , Cartea nr 11 - din Dora l' exploratrice " vive la planete, les petits gestes de Dora

O carticica ce ne invata sa triem deseurile sa economisim energia, sa reciclam. 
O carticica frumos prezentata si pe placul meu :D De ex. ne invata ca e mai bine sa mergem afara la joaca sau sa citim decat sa ne uitam la televizor...
In plus am mai invatat cateva cuvinte noi in engleza.

Activitati :- am invatat sa triem deseurile (in Belgia e obligatoriu), sa economisim apa, energie si sa reciclam.
- am facut impreuna un suport pentru creioane din role de la hartia igienica, o cutie de conserve, o cutie servetele si o cutie lapte.
Am folosit tehnica servetelului, apoi pictat interiorul cu acril albastri si la final am lipit floricele artificiale si pe mascota noastra papusica Dora :)
- am ales cateva jucarii vechi pentru a le dona altor copii
FIŞIERE ATAŞATE
49.jpg

50.jpg

48.jpg

47.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu