sâmbătă, 16 iunie 2012

Cartea nr 17

 Cartea nr 17 " Chloe joue a faire le menage"

Recunosc ca de data aceasta am ales eu carticica ;) Era zi de curatenie si m-am gandit sa le combin, sa o determin sa isi faca singura curat macar in coltisorul ei de biblioteca unde se cam simtea nevoia  :D

In aceasta carticica, Chloe, impreuna cu pisicutele ei Minet si Pufet,fac curatenie in casa: calca, sterg praful, dau cu aspiratorul, sterg geamurile.
La un moment dat pisicuta Pufet rastoarna borcanul cu dulceata exact dupa ce Chloe spalase pe jos. O cearta si impreuna fac din nou curat.
Am inceput noi sa facem curat si a facut Alice o nazbatie de s-a murdarit toata. A trebuit sa o bag direct in dus :)) Asa ca am facut baita si am luat-o de la capat. Jur ca nu ne-am luat dupa carte :)) Baia era programata dupa curatenie dar nu s-a potrivit...


Un comentariu:

  1. Ce frumos!!!:D Eu o aveam pe Rica Murdarica:))!!
    Sunt asa fericita ca mi-a gasit Mami si carticicelele in franceza (de baza erau pifurile:P)! Tocmai ce am aflat zilele astea.. lol.

    RăspundețiȘtergere