miercuri, 13 iunie 2012

Cartea nr 15

Cartea nr. 15 - din colectia "Invat sa citesc!" -" Pupaza din tei"

Deocamdata, e mami cea care citeste :D

Am citit carticica...destul de dificil :( multe cuvinte noi, explicatii...)
Dupa ce am citit carticica am tras concluzia ca fiecare lucru isi are rostul sau.
 Trezitul de dimineata si pupaza din tei, care era ceasornicul satului, ca trebuie sa fim atenti si sa ne gandim la cei din jur nu doar la noi...

Activitati:  - am facut o pupaza din pompoane si pene. 
A trebuit sa coloram pompoanele galbene cu putin maro, iar penele cu carioca neagra.
- am facut apoi un copacel pentru pupaza - trunchiul din rola de hartie igienica si coroana din 2 bucati de hartie verde taiata la rotund, lipite apoi pe trunchi. In partea de sus nu am lipit coroana, pentru a lasa loc unui micut cuib din fasii hartie verde pentru a aseza pupaza.
Pentru decorarea copacului am lipit cateva frunze.
Dupa mine...era suficient :) insa Alice uitandu-se la carte a vrut sa continuam si sa facem baietelul din plastilina, apoi gardutul pe care sa se suie :)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu