sâmbătă, 26 mai 2012

Vanatoare de oua???

8.04.2012



Dezamagire :(.
Am primit invitatie din partea comunei, sa luam parte la cea mai mare vanatoare de oua de ciocolata - vrand sa bata recordul mondial au alocat 600 mii oua de ciocolata in acest scop - distribuite in diverse parcuri din Bruxelles.
Ora de desfasurare 15.
Eiiiii... si pentru ca am si bebe de 7 luni...am intarziat 10 minute.
Vedeam deja iesind din parc, diverse persoane cu sacose intregi de oua de ciocolata ...
Ce sa mai povestesc....nu am mai gasit nici unul...:(. si Alice a plans...ca erau o gramada calcate pe jos.....
In drum spre casa (norocul nostru), am gasit deschis un magazin si am intrat sa cumparam oua de ciocolata sa ascundem in preajma casei :) sa le gaseasca Alice.
Uite asa a gasit si Alice 2 oua de ciocolata lasate de iepuras :D




Am pregatit cosuletul:

Gata de plecare


La intoarcere:


Un comentariu:

  1. eu le organizez acasa vanatoare de oua;se distreaza de minune si incearca mereu sa se ia la intrecere: cine aduna mai multe!
    eu pun oua vopsite colorate, dar si din cele de ciocolata ;)

    RăspundețiȘtergere