sâmbătă, 26 mai 2012

Cartea nr 1

Iata prima carte aleasa de Alice cu care ne inscriem in concursul maratonul de citit :


O carte care ne prezinta cateva din pasarile si animalele ce traiesc la munte


O citim cu placere si raspundem la intrabarile postate pe margini :)

Pentru a intelege mai bine cum vaneaza uliu, am pus in scena o vanatoare de sobolan :))


Uliu zboara in inaltul cerului, vede prada, se invarte deasupra in cerc si ....


Haaaatttt... cu ghearele piciorelor prinde hrana si o duce in cuibul sau


Cuibul e construit din hartie verde si cateva frunze uscate

Dupa ce ne-am jucat cu uliu am trecut la vanatoare :D
In carte ne este prezentat linx-ul care de asemenea papa soricei.


Si iata-ne la vanatoare: mirosim bine prada, apoi ascultam cu atentie, vedem soricelul si.......haaattt


Astfel, am invatat cateva din animalele si pasarile ce traiesc la  munte, cum si cu ce se hranesc si nu in ultimul rand ne-am  distrat de minune .








2 comentarii:

  1. fantastic , vero!!

    felicitari pentru noul blog, la cat mai multe activitati frumoase, vom fi cu ochii pe voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Elena.
    Deja sunt la cartea 5 si nu reusesc sa procesez fotografiile....pfff mai greu cu postatul :))

    RăspundețiȘtergere