duminică, 27 mai 2012

Cartea nr 5

Iata-ne ajunsi la cartea nr 5 din superbul concurs maraton
Astazi am rasfoit si citit revista Draga mea pentru copii , si ne-am oprit la poezia Semaforul (trimisa de prof Natalia Potolea)

" Semaforul e atent,
  Sta la colt si ma vegheaza,
  In culori semnalizeaza.

            Rosu: "stai pe loc.
            Nu misca deloc!"

                          Galben:" Ia aminte,
                          Inca stai cuminte!"
         
                                             Verde:" Liber e pe drum,
                                              Poti sa treci acum!"


Am dat o tura prin casuta sa cautam materiale pentru a construi un semafor


Alice a tinut cu dintii sa ii facem manute :D...am incercat eu ceva dar nu imi iesea si pace :(
Pana la urma am desenat conturul manutelor lui Alice, le-am decupat apoi le-am lipit pe sarma.


Semaforul e gata


Jucandu-ne de-a semaforul, Alice a invatat repede poezia

A mai invatat cand trebuie sa treaca strada 


si apoi a luat-o in sens invers jucandu-se cu masinile :D
cand semaforul arata rosu - inseamna ca masinile trec ...etc




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu