sâmbătă, 26 mai 2012

Pinguinul si caracatita



Noi animalute din tubul  de la hartia igienica




Ieri seara ne cam plictiseam... asa ca, am inceput activitatea noastra preferata; sa craftuim :D
Uite asa, incet, incet, au luat viata cele doua animalute, pinguinul si caracatita.


Sunt frumoase :), nu-i asa? si te imbie la joaca :P

Alice s-a jucat cu ele pana ce am mers la culcare... 

Nu sunt perfecte :P, fetita mea e inca mica si nu are prea multa rabdare....


Materiale necesare: hartie colorata: mov, galben, negru, alb (se poate picta tubul pe deasupra cu culoare si asfel nu mai aveti nevoie de hartie); foarfec, lipici si binenteles tubul de la hartia igienica :)

Incercati si voi :D
Nu uitati: joaca cu copii poate fi benefica si distractiva atat pentru copii cat si pentru parinti.
In incheiere va doresc distractie maxima :D

Un comentariu:

  1. ba, as zice ca sunt perfecte :)
    am observat ca Daria si Andrei (copiii mei) sunt mai incantati de jucariile facute de noi si acestea le atrag atentia mult mai multa vreme comparativ cu cele cumparate
    obiectele din materiale reciclate au mare succes la noi

    RăspundețiȘtergere