sâmbătă, 26 mai 2012

Primul cadou :)

11.05.2012

Primul cadou :)

Astazi cand am fost sa o iau  pe Alice de la scoala, a iesit pe usa scolii cu un pachetel in mana...
O intreb: - ce ai acolo?
ea: - un cadou :) vezi,...am un cadou.
Nu mai intreb nimic, ne grabim spre casa....
Ajunsa acasa, curioasa desfacem cadoul si imi dau seama ca e pentru mine :D
Am intrebat-o daca a facut ceva cu mana ei pe acolo :) si mi-a aratat ce a facut ea....

Nu conteaza ca nu stie inca "ce si cum e cu cadoul :D"
important e, ca e primul, ca a lucrat la el si ca vine de la ea :) 
O zi memorabila de care imi voi aminti cu placere tot restul vietii.

Binenteles nu am ratat aceasta ocazie si am facut cateva pozici




Dupa ce am citit felicitarea...mi-au dat lacrimile :((


Iata ce era scris:



Maman je t'aime


Quand j'ai peur,
Je prends ta main,
Et sur mon coeur,
Entre la lumiere !

Quand j'ai mal,
Tu prends mes larmes,
Et dans mon ame
Je n'ai plus mal !

Maman, je t'aime !

Tout simplement.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu