luni, 5 noiembrie 2012

Ne jucam cu litere si cifre

Mi-am adus aminte de un joculet cu numere ce il jucam cu sora mea sau cu colegii de clasa in pauza.
Pe o foaie de hartie se scriu numere  la intamplare, amestecate, de la 1 pana la....
noi am inceput mai intai de la 1 la 10 apoi pana la 20 :). Primul jucator uneste 1 cu 2 cu o linie continua, apoi al 2-lea 2 cu 3, cu o culoare diferita...etc pana se termina.
Regula jocului era aceea ca trebuia sa gasesti un drum astfel incat sa nu incalci/treci linia celuilalt. De asemenea puteai sa treci peste liniile tale iar locul pe unde treci se face asa numitul "pod"
La sfarsit cine are mai multe poduri pierde :D

Alice a indragit jocul si il jucam cu placere chiar si in 3 :P



Acest joc s-a terminat la egalitate :) Eu jucam cu linia verde si de la 18 la 19, chiar nu aveam pe unde trece si am facut pod :P



Un alt joc luat de pe http://proedukat.wordpress.com/  in care am costruit un cub cu litere
Aruncam pe rand cubul si trebuia sa gasim un cuvant care sa inceapa cu acea litera.
Cine gaseste mai multe cuvinte castiga. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu